7. května 2024

[Recenze] Valkyrie Drive

Můj názor

Tak toto yuri anime mě až velmi mile překvapilo, něco takového jsem vůbec nečekal. Vážně mě překvapilo, že je to opravdu yuri a ne shounen ai, k tomu dost zajímavý a dobrý nápad na děj, něco takového by mě snad nikdy nenapadlo. Rozhodně bych řekl, že tohle yuri je už spíš 18+ a to je výjimečně co říct! Konečně pořádné yuri! 😻 Velká prsa, roztomilé dívky a perverzní a úchylné! To mi udělalo velkou radost, že jsem konečně narazil na pořádné yuri anime! Zatím nejlepší yuri anime, které jsem doteď viděl! Takže rozhodně velmi doporučuji se podívat! Nebudete litovat! K tomu mě dost oslovilo, že to není obyčejný yuri, ale originální spojení, ale nechte se překvapit, nechci vám pokazit zážitek! Je možné, že to má víc sérií, ale já online našel jen jednu.

Děj

Když byla Tokonome Mamori ještě malá, našli v jejím těle při jedné z prohlídek zvláštní schopnost, která ji dokáže proměnit v tzv. Liberator – magickou zbraň. Nikdo jí však o tom nic neřekl, a tak žila celé roky v absolutní nevědomosti. O pár let později si pro ni ovšem přišli muži v černém, kteří ji převezli na neznámý tropický ostrov. Tam se také nachází jisté školské zařízení, které se specializuje na výcvik Liberator a tzv. Ecsta – držitelek zbraní. Cílem instituce je vytvářet synchronizované dvojice, které se společně stávají silnými bojovnicemi. Mamori je však nezkušená a nic o svých schopnostech neví, a tak je hned při prvním testovacím střetu zahnána do kouta. Z potíží ji ale pomůže jiná nově příchozí studentka – Shikishima Mirei, Ecsta, která v ní jediným polibkem probudí její schopnost proměny v Liberator. Dokáží společně překonat všechny nástrahy, které je na nové škole čekají?

Série (asi) 1

https://serial.kukaj.me/valkyrie-drive-mermaid






Žádné komentáře:

Okomentovat

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦