11. května 2024

[Recenze] Tonari no kjúkecuki-san


Můj názor

Opravdu kawaii upíří anime, avšak i když jsem ho našel mezi yuri anime, tak není tedy yuri, možná shounen ai, to asi jo, ale jinak toto anime bohužel s yuri nemá nic společného, což mě mrzí, ale i tak se mi líbí, je kawaii a vtipný, takže vám ho i přesto doporučuji! Je to zajímavý nápad na děj, je i dobře zpracované! Má 12 dílů, ale online jsem našel pouze 9 dílů, jelikož na té stránce kde sleduji anime nejsou všechny díly popořadě a chybí tam 3 díly, ale naštěstí každý díl je o něčem jiném, takže na sebe nijak zvlášť nenavazují, tudíž je to relativně jedno, že ty tři díly chybí. I tak tohle anime stojí za shlédnutí! Já jsem byl mile překvapený a přesto že není yuri mě bavilo, je to takové oddechové anime, u kterého není moc potřeba přemýšlet nad dějem, no jděte si udělat obrázek sami! 
Děj

Amano je mladá dívka, studentka střední školy, která má ovšem lehce nezdravou obsesi po panenkách. Proto ji hned zaujme místní legenda o tajemné dívce s porcelánově bílou kůží, která se po nocích potuluje v sousedství a o které ostatní tvrdí, že je upír. Amano takováto živá upírka, která nestárne a pořád vypadá jako oživlá panenka, neskutečně láká, a tak se jednoho večera vydá ven tuto legendu prověřit. Tak se Amano setkává s upířím děvčetem jménem Sophie Twilight, která žije už víc jak 300 let, ovšem vůbec není tím typickým monstrem ze strašidelných příběhů. Sophie totiž neútočí na lidi, ale krev si pořizuje přes internet v podobě krevních konzerv a zkrátka se jen snaží v klidu zapadnout do dnešního moderního světa. Amano je Sophií unesena a ihned se rozhodne k upírce nastěhovat. Může však takovéto soužití dvou odlišných druhů bez problémů fungovat?

Série 1

https://serial.kukaj.me/tonari-no-kjukecuki-san



Žádné komentáře:

Okomentovat

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦