4. května 2024

[Recenze] Komorná


Můj názor

Můj hodně oblíbený lesbický film, na to že je jihokorejský mě velmi mile překvapil. Vůbec bych neřekl, že něco takového je z Jižní Koreje, podle toho jak to tam mají s lgbt, sice to tam zlepšuje, a mají mnoho BL dramat, ale tohle je něco jiného. Má hodně dobrý děj, fakt mě tento nápad překvapil a dost uchvátil, hlavně ty zvraty jsou šokující, opravdu doporučuji a vážně hodně! Ale nechci toho moc říkat tentokrát, jelikož vám nechci zkazit překvapení. Takže toto musíte rozhodně vidět!


Děj

Film se odehrává ve 30. letech v Japonskem okupované Koreji. Šlechtičnu Hideko vychovává její strýc, který chce v budoucnu získat její majetek. Falešný hrabě ji chce svést a zmocnit se jejího bohatství a na pomoc si najme coby šlechtičninu komornou chudou dívku Sukhui, sirotka po známé zlodějce. Plán se zvrtne, když se Sukhui zamiluje do Hideko.

Ostatní

Země: Jižní Korea

Jazyk: Korejština, japonština, avšak má cz dabing

Rok: 2016





4 komentáře:

  1. On je ten příběh původně anglický (knížka Fingersmith od Sarah Waters). Ale zasazení do asijských reálií se v případě téhle adaptace hodně povedlo, je to skvělý film.

    OdpovědětVymazat
  2. Námět filmu zní dobře. Mám ráda korejské filmy s ne úplně klasickými kulisami.

    OdpovědětVymazat

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦