21. června 2022

No.6 recenze


 Můj názor

Naprosto úžasné anime. I když poměrně smutné. Dost zajímavý a originální nápad na děj. Naprosto mě uchvátilo. Není vyloženě yaoi, ale jsou v něm náznaky, je tam jeden polibek, jinak nic takového. Dá se říci, že je to takové postapokalyptické prostředí, ale takovým úplně jiným způsobem, než je zvykem. Je to sladké, roztomilé, smutné a temné. Za mě je to skvělá tvorba, jak nápad tak zpracování. Mě se to rozhodně moc líbilo. Hlavně je takové emotivní, vyvolává různé pocity a emoce. Takové smíšené pocity. Velmi doporučuji se na něj podívat. 

Děj

Příběh se odehrává v dystopickém městě známém jako "No.6".  Shion, chlapec vychovaný v elitním a privilegovaném prostředí svého domova, poskytuje útočiště jinému chlapci, který se jmenuje pouze „Nezumi“ (nebo „krysa“) v den jeho dvanáctých narozenin. Shion brzy zjistí, jak drasticky se život změní po setkání s tajemným Nezumi, se kterým prožil jednu nezapomenutelnou bouřlivou noc.

Série 1





2 komentáře:

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦