21. června 2022

DRAMAtical Murder recenze


 Můj názor

Toto anime je naprosto boží. Úplně ho miluji. Zajímavý děj a zpracování je dokonalé. Toto anime je dost často zařazené mezi yaoi a bl, ale až na jeden polibek tam nic yaoi není. U mě jeden polibek neznamená, že je to yaoi, někdo možná jo. I když to tak nevypadá, toto anime je poměrně psycho. Mě to rozhodně vyděsilo a začal jsem mít schízy z kybernetiky. Ale to usoudíte vy sami. 
Opravdu moc doporučuji a hlavně tomu, kdo má rád počítače a různé hry, pro takového člověka je to optimální anime. Co víc říct, je to prostě luxusní. Je dost možné, že už jsme se dostali jako lidstvo na podobnou úroveň, jako je v anime, ale vážně mě to vyděsilo, jelikož s vývojem elektroniky jsme poměrně daleko, takže to není postupem času tak nereálné. 

Děj

Mladík jménem Seragaki Aoba žije spolu se svojí babičkou Tae na jihozápadě Japonska na jednom z tamních ostrovů. Zde si přivydělává jako poslíček na poloviční úvazek pro „Vetešnictví průměrnost". Jeho život je na první pohled zcela nudný a obyčejný, ovšem nebylo tomu tak vždy, byť on sám si toho není momentálně vědom. Město, ve kterém žije, je totiž známé pro probíhající nelegální virtuální hry nazývané Rhyme. Je tomu už několik let, co tyto virtuální souboje zažily vrchol své popularity, ale vypadá to, že se opět dostávají do popředí. Je ale pravda, že spolu s nimi se začínají objevovat i různé městské legendy, které vypráví o takzvaných „zmizelých" – lidech, kteří jednoho dne zmizeli a po čase se vrátili připravení o veškeré vzpomínky. Zdá se, že jim někdo uškvařil mozek. Aoba s tím nechce mít nic společného a touží jen po svém každodenním a monotónním klidu. Jenže to vypadá, že jeho současné já není tak docela samo sebou a že má se souboji v Rhyme společného víc, než by si kdy pomyslel.

Série 1 





2 komentáře:

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦