22. srpna 2022

Tokyo Ghoul recenze


Můj názor

Tak tohle anime naprosto miluji. Je krásně temné, krvavé, psycho, naprosto podle mého gusta. Dokonalé postavy, skvěle zpracované prostředí, úžasná atmosféra, grafika, hudba i děj. Ten kdo miluje horory, tak jako já, rozhodně si to hned zamiluje. Nejvíce miluji postavu Kaneki Ken. Vážně úžasné anime, které doporučuji. Patří mezi mé oblíbené anime. Avšak musíte posoudit sami, potkal jsem lidi, kteří to anime milují, ale i ty, kteří ho rádi nemají, ale to je normální u všeho. Jen u něčeho míň, u něčeho víc. Viděl jsem i hraný film a ten je taky velmi dobře zpracovaný, podle anime. Moc se mi líbí, obě dvě verze. Film také doporučuji.

 

Děj

Příběh se odehrává v Tokiu, kde žije mladý Ken Kaneki. Kaneki je vášnivým čtenářem a moc se nezajímá o svět okolo sebe. V jeho světě kromě obyčejných lidí, žijí i stvoření nazývaní ghoulové. Ghoulové se živí pouze lidským masem, jelikož je lidské jídlo pro ně jedem, tedy kromě kávy. Jednoho dne se Kaneki se svým kamarádem Hidem usadí v kavárně Anteiku. Kaneki se již nějakou dobu snaží seznámit s dívkou jménem Rize. Kanekimu se to díky knihám jeho oblíbené autorky povede a začnou se spolu bavit. Kaneki ale nemá nejmenší tušení, jaké s ním má ve skutečnosti Rize úmysly. Večer, když ji Kaneki doprovází domů, tak na něj Rize zaútočí a Kaneki se tak dozvídá, že Rize je ghoul a celou dobu, jen předstírala že se jí líbí aby mohla Kanekiho sníst. Kaneki je těžce zraněný a těsně předtím, než se Rize pokusí Kanekiho dodělat, tak na Rize spadnou železné traverzy. Kanekiho život je ve vážném ohrožení, ale naštěstí nehodu uslyší lidé a zavolají pomoc. Kaneki je ve velmi vážném stavu a doktoři se rozhodnou pro transplantaci orgánů z Rize. Kaneki se probouzí v nemocnici, ovšem už ne jako člověk, ale jako ghoul.

Série 4

https://sledujserialy.io/cz/serial/tokyo-ghoul

https://sledujserialy.io/cz/serial/tokyo-ghoul-a

https://sledujserialy.io/cz/serial/tokyo-ghoul-re

Film

https://www.sledujfilmy.online/web/film/12561/tokyo-ghoul






2 komentáře:

  1. Tokyo Ghoul miluju jako anime i jako mangu. Jeden z mála případů, kdy se povedlo obojí. A jak říkáš, někdo ho nemá rád (což já nechápu).

    OdpovědětVymazat

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦