17. března 2020

Shiki recenze



Můj názor

Je to jedno z mých nejoblíbenějších anime s upíry. Originální vzhled upírů a dokonalá atmosféra. Jestli milujete upíry jako já tak vřele doporučuji. Tohle anime jsem viděla vícekrát tak moc mě uchvátilo. Zaujala mě atmosféra, postavy i děj. Za mě úžasné. Moje nejoblíbenější postavy Megumi, Sunako, Natsuno , Tohru, Seishin... A ten konec mě dostal... U toho konce jsem brečela...

Děj

Vše začíná když se Natsuno přestěhuje se svou rodinou z velkoměsta do malé vesnice Sotoba v horách. Natsunovi přijde vesnice nudná. S nikým se nebaví. Lidem se straní, přítomnost lidí ho otravuje. Avšak zamiluje se do něj dívka Megumi.  Avšak sranda začíná když začnou ve vesnici umírat lidé za záhadných okolností. 






9 komentářů:

  1. Musím upřímně říci že tohle anime přesně vystihuje co by lidi udělali. Myslím že i ten doktor byl prostě klasický příklad. Ale musím říci že jsem si zamilovala tu zelenovlasou sestřičku. Její odhodlání a dobrosrdečnost byli k zamyšlení. Máš pravdu anime to je krásné

    OdpovědětVymazat
  2. Kde se dají sehnat zbylé díly ??
    Irča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://sledujserialy.to/serial/siki
      Zde máš všechny díly...

      Vymazat
    2. díky , stejně ty lidi nechápu podle mě s nimi v pohodě mohli žít vedle sebe

      Vymazat
  3. Někoho možná u tohoto anime může odradit ten delší začátek, avšak já doporučuju vyčkat, protože to stojí za to. :) Vzhled upírů je zajímavý. Jinak ještě musím vyzdvihnout oba openingy, hlavně ten první se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja to anime poznám roky, ale stále som si k nemu nenašla cestu! Možno teraz je práve ten najvyšší čas ❤

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦