17. března 2020

Owari no Serpha recenze


Můj názor

Tohle anime jsem viděla teď naposledy když jsem ho konečně po několika měsících našla někde online jak všechny anime stránky na online anime kvůli autorským právům zrušili. Avšak tohle anime je závislárna. Alespoň mě pohltilo už od pár minut prvního dílu. Má luxusně vypadající postavy i prostředí je pěkně stvárněné. Moje tři nejoblíbenější postavy jsou Krul Tepes, Mika a Yuu. Podle mě je to originální nápad na anime.
Děj

Svět pohltí virus, který zabije všechny lidi starší 13 let .  Upíři si ze zbytku lidí začnou dělat svůj " dobytek" jak jim říkají. Mika a Yuu jsou v sirotčinci ještě s ostatními dětmi, kde jsou vychováváni jako krmivo pro upíry. Mika se objetuje pro dobro své " rodiny" aby ostatní měli lepší podmínky. Jednoho dne přijde Mika s návrhem utéct ze sídla upírů zpět do svého normálního světa. Ostatní nakonec souhlasí. Mika připravil a vymyslel plán, ale plán byl odhalen a všichni až na Yuu jsou zabiti. Yuu se vrátí zpět do lidského světa kde se přidá k Japonské démonické armádě na zabíjení upírů. Yuu se chce pomstít upírům za vraždu své rodiny ( děti ze sirotčince se berou jako rodina). Avšak přijde zvrat... Jak to vše dopadne? 

Série

1 . Owari no Serpha - 12 dílů
2. Owari no Seraph: Nagoja kessen-hen - 12 dílů

A ještě by měl být jeden díl co jsem nějak zjistila, ale ten se mi nepodařilo nikde dohledat...




6 komentářů:

  1. Tohle neznám, ale vypadá zajímavě. Ten děj mi ze začátku trošku připomíná aktuální dění ve světě... :´D

    OdpovědětVymazat
  2. Anime jsem viděla a líbilo se mi. Jsem zvědavá, jak bude dál pokračovat. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To sem viděla. Ale zas až tak moc mě to neuchvátilo... Ne, že by to bylo vyloženě špatný, ale zas až tak aktivní fanoušek upírů nejsem.

    OdpovědětVymazat

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦