4. května 2024

[Recenze] Kannazuki no miko


Můj názor

Je to dokonalé shounen ai yuri anime, bohužel převážně shounen ai, což je škoda. Do tohoto anime jsem se zamiloval hned od prvního dílu. Miluji mecha temné fantasy a ještě když je to střižené yuri, prostě dokonalá kombinace. A hlavně ty dvě jsou mega moc kawaii. Rozhodně toto anime je relativně originální a velmi ho doporučuji! Mě skutečně nadchlo a dost mile překvapilo. Je to romantické, kawaii, ale zároveň smutné a temné, což je úžasná kombinace. Mě se poměrně dost líbí, zaujal mě děj, napínavé. Za mě dobře zpracované anime, takže se běžte dívat! Nebudete litovat! Toto dílo mě uchvátilo, opravdu skvělý. Výjimečně mi až tak moc nevadí, že je to shounen ai, tak jako je u mě zvykem a normální, jelikož děj je záživný i bez toho, což se moc nestává. Aneb je dost těžké se držet dál od osoby, kterou miluješ...

Děj

Himeko Kurusugawa a Chikane Himemiya jsou dvě středoškolačky na prestižní akademii Ototachibana ve fiktivním japonském městě Mahoroba. Jsou také reinkarnacemi sluneční a lunární kněžky. Když jejich dávný nepřítel Orochi (osmihlavý Yamata no Orochi z japonského folklóru) znovu povstane, dlouho zapečetěné osobnosti dívek se probudí, aby bránily svět. Orochi se probouzí prvního říjnového dne (Kannazuki, „bezbožný měsíc“ v tradičním japonském lunárním kalendáři), společných narozenin Himeko a Chikane. První Orochi, který se pokusí zabít jednu z kněžek, je Sōma Ōgami, Himeki kamarád z dětství (který je do ní zamilovaný). Avšak poté, co ho oslepující záblesk světla přivede k rozumu, odmítne svůj osud a přísahá, že bude bránit Himeko před ostatními Orochi. Kněžky musí probudit Ame no Murakumo, aby bojoval s hrozbou, zatímco Sōma odpuzuje snahy Orochi je zabít.

Série 1





Žádné komentáře:

Okomentovat

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦