20. listopadu 2022

Ling Qi recenze


Můj názor

V tomto se Čína překonala. Velmi roztomilé a sladké anime. Na Čínu vážně neobvyklé a nezvyklé. Je to zvláštní vidět, něco takového od Číňanů. Toto anime mě opravdu hodně překvapilo, ale vážně mile, toto jsem opravdu nečekal. Ten kdo miluje čínské bl, jako já, rozhodně nebude litovat. Nechci vám ovšem říkat v čem mě tato tvorba tak překvapila, jelikož bych tím zničil váš prožitek, z tohoto anime, což nechci, chci aby jste byli stejně nadšení a překvapení, jako já. Rozhodně se řadí mezi moje nejoblíbenější anime. V Japonsku toto anime nazvali Spirit Pact. Ale co taky čekat jiného od Číňanů, než další skvost? Alespoň co se tvorby týče. Je to naprosto boží a úžasné anime, které naprosto miluji. Rozhodně je to něco, co jsem neviděl jednou, mám v plánu se na to v budoucnosti podívat znovu, tedy zatím jsem to viděl jen jednou, ale rozhodně ne naposledy, tak to bylo myšleno. Na toto se prostě musíte podívat! 


Děj

You Keika po sérii nešťastných událostí nemá štěstí a pracuje na částečný úvazek, aby se pokusil dostat ze života v chudobě. Po zvláštním setkání s bělovlasým mužem na vrakovišti se You probudí a zjistí, že byl zabit při náhlé nehodě a stal se duchem. Muž, se kterým se setkal, Tanmoku Ki, je odhalen jako 13. Youmeshi z Tanmoki, nejvýše postavené rodiny exorcistů v Číně. Když si všimne putujícího ducha, nabídne mu příležitost uzavřít smlouvu: nabídne mu ochranu před lidmi a na oplátku se bude muset stát jeho duchovním stínem, který ho bude neustále chránit a hlídat.

Od té doby čelí tito dva nevýslovným výzvám v duchovním světě a snaží se ochránit své okolí před škodlivými duchy. Po cestě se pakt, který vytvořili, rozroste v něco víc; pouto, které ani jeden z těch dvou nikdy nečekal. Za jejich rolemi pána a sluhy se začíná objevovat přetrvávající obdiv. Jejich vztah se postupně začíná prohlubovat, a měnit se v něco víc. 

Série 2





2 komentáře:

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦