29. listopadu 2022

Hybrid Child recenze

Můj názor

Velmi zvláštní yaoi krátká série. Avšak asi jsem moc nepochopil děj. 🤷🏻‍♀ Ale postupně jsem děj začal relativně chápat. Na mě moc chaotické, díly na sebe nenavazují, každý díl je o něčem a někom jiném, jestli si to pamatuji správně. Toto mě zmátlo totiž, že to obsahuje více příběhů. Ale postavy jsou kawaii. No jinak opravdu doporučuji, stojí to za shlédnutí, je to jedinečná tvorba. Originální nápad i příběhy.


Děj

Hybrid Child je úžasný android, který může růst, pokud jej jeho majitel bude hýřit dostatkem lásky a péče. Různé modely Hybrid Child, které nejsou plně strojové ani plně lidské, si se svými majiteli rozvíjejí silné citové vazby. Tento svazek obsahuje několik krátkých příběhů o lásce, oběti a dramatu: Mladý Kotaro se učí důležitosti odpovědnosti, když jeho Hybrid Child vyprší. Tragický šermíř Seya se s pomocí svého Hybrid Child Yuzu učí znovu milovat. Poslední příběh vypráví příběh Kurody, tvůrce návrhů Hybrid Child, a jak jeho ztracená láska inspirovala jejich vytvoření.

Počet dílů 4



2 komentáře:

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦