10. listopadu 2022

Black Bullet recenze


Můj názor

Pěkné anime, zajímavý děj, postavy, pěkná grafika, i hudba. Co si tak pamatuji je to mecha postapokalyptické anime, ale upřímně si nejsem vůbec jistý. Většinu postav jsem si zamiloval. Mě se moc líbilo, vážně velmi doporučuji se na něj podívat, podle mě by se vám mělo líbit, je dobře zpracované, ale to každý musí posoudit sám, každý má rád, něco jiného, že... Ale za mě je to dobré anime, takže hurá jít na něj koukat! 😁


Děj

V roce 2021 je lidstvo zpustošeno epidemií Gastrea, parazitického viru, a je nuceno žít ve zdech Monolitu, které jsou vytvořeny z Varania: kovu, který je schopen si podmanit Gastrea. Brzy jsou objeveny děti, které se narodily s virem Gastrea a díky tomu získaly nadlidské schopnosti, a přezdívá se jim „Prokleté děti“.  Kvůli zásahu viru Gastrea mohly být Prokleté děti pouze ženy. Civil Securities jsou vytvořeny, aby se specializovaly na boj proti Gastrea, operují s dvojicí Iniciátor, což jsou prokleté děti, a Promotér, sloužící k vedení prokletých dětí. Deset let po epidemii Rentarō Satomi, středoškolský student, který je také promotérem v Tendō Civil Security Agency vlastněné jeho kamarádem z dětství Kisara Tendō, spolu se svým iniciátorem Enju Aiharou, provádí mise, aby zabránil zničení oblasti Tokia a svět.

Série 1


(Série 2 - 2022?)






2 komentáře:

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦