19. srpna 2022

Amnesia recenze


 Můj názor

Je to dokonalé anime. Avšak nejvíce chaotické anime, ze všech, které jsem kdy viděl. Ten, kdo nezná astrální cestování a tak dále, to rozhodně vůbec nepochopí. I mě to dalo totálně zabrat, a to se v magii vyznám, a umím astrálně cestovat, je to jediný důvod, proč jsem to nějak dokázal pochopit, ale nebojte se, v posledním dílu je vše vysvětleno. Heroine prostě cestuje mezi dimenzemi a trpí amnézií. Normálně takové věci, v recenzích neříkám, ale tentokrát dělám výjimku, jinak by jste to absolutně nepochopili, avšak počkejte si na poslední díl. Rozhodně název Amnesia naprosto sedí k ději. 

I přes absolutní chaos, je to jedno z mých dost oblíbených anime. Podle mě je to velmi originální nápad na děj. A především, také velmi dobře zpracovaný. Tak, že u toho máte pocit, jako by jste sami měli amnézii, opravdu vás to vrhne do správné atmosféry. Takže hurá do toho.

Děj 

Když Heroine na neznámém místě nabude vědomí, náhle ztratila všechny vzpomínky na vše, co se stalo před 1. srpnem. Co je to za místo a co tam dělala? Kdo to je a jaký život žila?

Série 1





Žádné komentáře:

Okomentovat

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦