22. června 2022

Akuma no Riddle recenze


Můj názor

Tohle anime se objevuje mezi žánrem yuri, ale není. Je tam náznak, ale nepatří do yuri. Avšak je tam celkem poznat, že se milují. 

Je celkem psycho, ale to já mám rád. Čím víc psychyo tím lépe. Ale je v něm dá se říci i romantika. Rozhodně je to opravdu zajímavé anime. Jak příběh, tak zpracování. Vážně doporučuji se na něj podívat. Podle mě je to poměrně originální nápad příběhu. Mě se rozhodně moc líbilo. Je to zvláštní anime. Zajímavá atmosféra. Naprosto mě toto anime uchvátilo, úplně ho miluji. Je dokonalé. 


Děj

V soukromé dívčí internátní škole Myōjō Academy je třináct dívek převedeno do akademie „Černé třídy“. Z těchto třinácti studentů je dvanáct nájemných vrahů z různých prostředí, kteří mají za úkol zavraždit zbývající studentku, dívku jménem Haru Ichinose. Pokud uspějí, splní se jim jakékoli přání, které si přejí, ale pokud neuspějí, budou vyloučeni ze třídy. Jeden z vrahů, Tokaku Azuma, však přísahala, že ochrání Haru před ostatními vrahy. Postupně se mezi Haru a Tokaku vyvíjí velmi silné pouto a vztah. Tato akademie skrývá mnoho tajemství.

Série 1






Žádné komentáře:

Okomentovat

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦