28. dubna 2021

Tian Guan Ci Fu recenze

Můj názor

Naprosto úžasné anime. Úplně ho miluji. Je to podle novely od stejné autorky jako je Mo Dao Zu Shi a seriál The Untamed. Od autorky Mo Xiang Tong Xiu. Ano je to čínské anime a hlavně BL avšak jelikož je čínské tak si hlavní postavy opět nedají ani pusu. Je to sladké a víc kawaii než MDZS, které je více temné. Jsem zvědavá na hraný seriál, který se má natáčet letos. Vážně dokonalé anime byť krátké. Nádherná grafika, hudba, příběh, postavy, prostředí. Je to opět úžasná a originální tvorba. Anglický název je Heaven Official's Blessing. Je to moje posedlost číslo dvě. Vskutku vám toto anime doporučuji. A novelu jsem opět nečetla ani nevím jestli má někde český překlad. Nikdy bych neřekla, že začnu tak ujíždět na čínské tvorbě. Ten kdo miluje bl jako já a démony, nadpřirozené bytosti a tajemno tak tato tvorba je pro vás jako dělaná. Hlavně hlavní postavy Hua Cheng (San Lang) a Xie Lian naprosto boží postavy. Nevím co víc k tomu říct. Asi užijte si boží sledování. Miluji to.

Děj

Před osmi sty lety byl Xie Lian korunním princem království Xian Le. Jeho občané ho velmi milovali. V dost mladém věku vystoupil do nebe. O osm set let později Xie Lian potřetí vystoupá do nebe. Byl dvakrát vyhozen z nebe kvůli . Když tam je potřetí, odejde zpět do lidského světa kde potkává krále démonů jménem Hua Cheng. Spojí své síly a za podivných událostí začínají odhalovat pravdu o minulosti Xie Liana. Hua Cheng si v lidském světě říká San Lang. Hua miluje Xie a už dlouho ho sledoval. Nakonec zjistí, že ho Xie také miluje. (Jelikož je to čínské tak to tam není přímo řečeno, ale je to celkem hodně poznat jako v Mo Dao Zu Shi). Bohužel... (No děj jsem osobně moc nepochopila. Je to na mě celkem slušný chaos. Což mě dost sere. Snad budete mít větší štěstí na pochopení děje než já.).

Série

Ta je pouze jedna. Má jen 11 dílů.