12. ledna 2021

Kuroshitsuji recenze

(Tato recenze je také trochu delší. Toto anime si to taktéž zaslouží)

Můj názor

Další anime kde první pohled mate. Vše působí roztomile avšak taktéž je to celkem dost temné anime. Tato tvorba je také luxusní. Jak příběh tak hudba i kresba. Toto přestože je japonské se také neobjeví žádný polibek ani vyznání lásky přestože je na Cielovi a Sebastianovi poznat, že jsou do sebe zamilovaní. Ciel a Sebastian moje dvě lásky. Co se týče japonské tvorby tak toto anime je mé nejoblíbenější. Avšak mám dvě nejoblíbenější anime Mo Dao Zu Shi a právě Kuroshitsuji a obě dvě mám ráda úplně stejně. Nedokáži se rozhodnout, které z nich mám raději. Toto je také velmi zvláštní tvorba. Jiná než ostatní a to se mi právě líbí. Je temné, depresivní a přesto roztomilé, sladké. Taky vskutku dokonale vytvořená atmosféra. Většina to anime nesnáší ani nevím proč, ale já ho miluji. Podle mě je vážně úžasné a dokonalé. Líbí se mi ta originalita. Ten nápad. Bude to tím, že miluji viktoriánskou éru a fascinuje mě. Což je pro mě ráj v tomto anime. Optimální spojení viktoriánské éry, anime, záhad, temnoty, různých nadpřirozených bytostí, deprese, ale také vtipných scén, psycho a také naprosté roztomilosti. Je to skvěle propojené, takže z toho vzniká něco naprosto úžasného. Avšak co se týče žánru řekla bych, že není pro každého. Je to zvláštně vytvořená tvorba pro určité jedince. No prostě do této moderní doby moc nezapadá a to je pravděpodobně ten důvod proč ho miluji. Také do této moderní doby nezapadám. Avšak velmi doporučuji vidět.

Děj

Dostáváme se do Anglie za vlády královny Viktorie, takže do konce 19. století.

Hlavní postavou je dvanáctiletý Ciel Phantomhive, kterému při požáru zemřou rodiče (Cielovi tehdy bylo 10 let). Ciel je jediným právoplatným dědicem rodinné společnosti, jenže je to ještě dítě a pokud chce udržet společnost, musí mít při sobě někoho velice schopného. Ciel upíše svou duši démonovi. Démon - Sebastian Michaelis - se stane vrchním sluhou mladého hraběte a pečlivě se stará o jeho záležitosti. Jenže Ciel nechce jen udržet rodinný podnik, ale chce se také pomstít lidem, kteří mu vzali vše, co kdy miloval, a zároveň chce sloužit královně a zničit vše, co je jí trnem v oku. Ciel postupně odhaluje celou pravdu o smrti svých rodičů a také nezapomíná na to, že se pomalu blíží den, kdy Ciel naplní smlouvu, kterou uzavřel se Sebastianem. Avšak Sebastian se za každou cenu snaží udržet svého pána naživu a chce mu sloužit. Za to se mu ostatní smějí, že je démon, ale "odmítá" si vzít jeho duši. Grell Sutcliff je shinigami, který je zamilovaný do Sebastiana avšak ten ho odmítá a dává dost najevo svou náklonnost k Cielovi. Ciel Phantomhive má snoubenku Elizabeth Ethel Cordelia Midford, ale přišlo mi, že z ní není moc nadšený. Ale kdo by taky jo, že?

v druhé sérii na scénu nastupuje další hrabě. Konkrétně Alois Trancy a jeho věrný pavoučí komorník Claude Faustus.
Když byl Alois menší, přičiněním démona mu zemřel mladší bratr, kterého nadevše miloval. Krátce potom se dostal do rukou hraběte Trancyho, který si liboval v mladých chlapcích. V Aloisi stále narůstala zlost, odpor a nenávist jak k straci, tak k vrahu jeho bratra. Právě proto se uchýlil k zavolání pavoučího démona Claudeho a sepsání smlouvy. Alois si myslí, že za jeho smrt může právě Sebastian. Tak se mu chce pomstít, tím že mu vezme co je pro něj nejdražší - jeho milovaného Ciela.

A jak to vše dopadne? To vám neřeknu. Muhehe.

Série

Série jsou dvě základní.