14. dubna 2022

Tokyo Revengers recenze

Můj názor

Toto anime se mi moc líbí. Miluji anime s gangy, je v nich dost brutality, napětí, krve, ale i citů a věrnosti. Toto anime má velmi zajímavý děj, který mě vážně zaujal a nadchl. Tvorba dost na city, u pár dílů jsem brečela. Moje nová posedlost, hlavně Mickey a Draken, já jsem rozhodně s Tomanem a nenávidím Valhallu. Především ten zmrd Kisaki, toho úplně nenávidím. Ale jde o povahu daného člověka, podle toho bude mít oblíbené postavy a gangy. Opravdu moc doporučuji se podívat. Mě to chytlo hned od prvního dílu. Avšak osobám mladším 15 let nedoporučuji. Na to, že je to poměrně nové anime, tak mě pohltilo. Vskutku dobře zpracované. Podle mě je to úžasné a skvělé. Ten kdo má rád brutalitu, násilí a krev, je toto anime pro něj jako dělané. 


Děj

Hanagaki Takemichi je zamilovaný několik let do dívky jménem Hinata Tachibana. Na škole s ní měl vztah a chodili spolu. Jen to už je minulost. Jednoho dne uvidí v televizi, že Hinata zemřela. Když je na stanici, je hozen pod vlak a díky tomu zjistí, že umí cestovat časem. Vrátí se zpět na školu. A tam na hřišti potkává mladšího bratra Naoto Tachibana od jeho lásky Hinaty a díky němu zjistí, že umí cestovat časem. Naoto mu uvěří a Hanagaki mu řekne o smrti jeho starší sestry v budoucnosti. Oba dva se snaží přes cestování časem zachránit právě Hinatu, což je velmi obtížný cíl. A tak si ho v minulosti vybere zrovna Mikey za svého kamaráda a tak se spřátelí s Mikey a Drakenem. 

Série

Zatím je jen jedna, ale letos má prý vyjít druhá







4 komentáře:

Vítám vás na mém blogu o anime a Asii. Snad vás můj blog baví, či bude bavit, a dozvíte se různé informace a zajímavosti, které vás třeba zajímají. Jelikož už moc blogů není aktivních s těmito tématy, tak snad jste, či budete rádi za tento blog. Budu a jsem rád za každý komentář a návštěvu mého blogu. Děkuji moc. 🎂🍰🍦